Proces zakupowy to nie tylko „lejek” i customer journey. Istotne procesy dzieją się wcześniej i głębiej, nie tylko przed wystąpieniem decyzji zakupowej, ale nawet przed wykrystalizowaniem ...
Stawianie twardych celów sprzedażowych i ich mierzenie przychodzi z łatwością. Trudność zaczyna się, jeśli chodzi o sferę oczekiwań względem kampanii zasięgowych i wizerunkowych, których...
bądź na bieżąco
Zapisz się do naszego newslettera!
Porozmawiajmy o współpracy
Zostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dziękujemy za zgłoszenie,
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy! Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania. Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.
Planowanie działań marketingowych jest ważne, wiele mówi się o strategicznym podejściu do rozwoju komunikacji. Jednak nawet najlepszy pomysł bez skutecznej egzekucji pozostaje jedynie marzeniem...
Ilu specjalistów, tyle technik pozycjonowania? Tak, ale tylko w teorii. Praktyka sprowadza się do dwóch dominujących strategii działań: Black Hat Seo i stojącego w opozycji White Hat Seo...
Choć czasy pozycjonowania „za efekt” dawno minęły, ta forma rozliczenia wciąż wzbudza szerokie zainteresowanie. Dzisiaj, by osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, nie wystarczy ...
Zostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dziękujemy za zgłoszenie,
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy! Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania. Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.