Porady

Dodano: 18.02.2024

Jak kontrolować budżet marketingowy i unikać jego przepalania?

Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.  
Dodano: 18.02.2024

Podstawowe strategie obecności w social media dla e-commerce

Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!  
Dodano: 18.02.2024

NDA - kiedy podpisywać umowę poufności?

Na życzenie Klienta podpisujemy umowę o zachowaniu poufności na etapie briefu, oferty lub już po rozwiązaniu współpracy. Z artykułu dowiesz się więcej o NDA. 
Dodano: 18.02.2024

Strategie remarketingowe w e-commerce

Kilka słów o jednej z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamy internetowej – remarketingu.
Dodano: 10.02.2024

5 powodów, dlaczego warto założyć firmowego bloga

Sprawdź, co daje blog firmowy – obok większych możliwości promocji niż bannery, kampanie CPC czy artykuły sponsorowane.
Dodano: 04.01.2023

Analiza konkurencji za pomocą narzędzia Ahrefs

Ahrefs to jedno z najbardziej popularnych narzędzi wśród specjalistów SEO, które służy do szeroko pojętej analizy stron.
Dodano: 17.02.2021

Zakładanie fanpage’a na Facebooku krok po kroku

Zastanawiasz się nad założeniem fanpage’a na Facebooku, ale nie do końca wiesz, jak? Pozwól, że wyjaśnię Ci wszystko krok po kroku.
Dodano: 08.02.2021

Google Analytics – jak nadać dostęp dla agencji?

Google Analytics to skarbnica wiedzy o Twojej stronie internetowej. Jeśli został prawidłowo wdrożony i skonfigurowany będziemy mogli na jego podstawie określić kondycję witryny i zaproponować ścieżki ...
Dodano: 02.02.2021

Google Search Console - jak nadać dostęp dla agencji?

  Pierwszym krokiem do rzetelnej oferty na pozycjonowanie (SEO) i późniejszej obsługi jest udzielenie dostępu do GSC. Ten krótki poradnik ma za zadanie pokazać ten proces kro...
Dodano: 16.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt” Część 3: dziury w pamięci i braki w konwersji

  Utrzymanie marki w głowach konsumentów nie jest zamkniętym procesem, lecz wymaga ciągłego działania. Na pocieszenie – jeśli odrobisz tę lekcję, to wcale nie musisz być najle...
Dodano: 09.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt”. Część 2: Teoria procesu zakupowego

Proces zakupowy to nie tylko „lejek” i customer journey. Istotne procesy dzieją się wcześniej i głębiej, nie tylko przed wystąpieniem decyzji zakupowej, ale nawet przed wykrystalizowaniem ...
Dodano: 02.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt”. Część 1: „znam” znaczy „pamiętam”

Stawianie twardych celów sprzedażowych i ich mierzenie przychodzi z łatwością. Trudność zaczyna się, jeśli chodzi o sferę oczekiwań względem kampanii zasięgowych i wizerunkowych, których...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.