Blog o marketingu

Dodano: 27.08.2025

Jak sprawdzić reklamy konkurencji w Google?

Centrum przejrzystości reklam Google pozwala sprawdzić, jakie kampanie prowadzą konkurenci i jak zmieniały się one na przestrzeni lat.
Dodano: 20.08.2025

Czy warto podawać ceny produktów i usług na stronie?

Ceny to jedna z pierwszych rzeczy, których szukamy na stronie internetowej – niezależnie od tego, czy chodzi o nowy ekspres do kawy, czy oprogramowanie dla swojego biznesu. A jednak wiele...
Dodano: 19.08.2025

Dlaczego nie widzę swoich reklam w Google?

Dlaczego nie widzisz swoich reklam, skoro przed momentem je utworzyłeś? Poznaj 10 prawdopodobnych przyczyn!
Dodano: 18.08.2025

Pozycjonowanie szerokie – strategia long tail SEO

Czasy skutecznego pozycjonowania stron internetowych na kilka wybranych słów kluczowych już dawno minęły. W wynikach wyszukiwania konkurencja jest coraz większa i silniejsza co jest zasługą wie...
Dodano: 17.08.2025

Sklep internetowy dla B2B – jak obsłużyć klienta biznesowego?

Chcąc skutecznie rozwijać sklep internetowy dla B2B, musimy zrozumieć jego specyfikę i właściwie przygotować platformę do obsługi zupełnie innego typu odbiorcy.
Dodano: 15.08.2025

Jak szybkość ładowania strony wpływa na konwersje?

  Strona, która ładuje się, w nieskończoność tylko denerwuje. Poza tym nie robi nic. Nie generuje ruchu. Nie konwertuje. Nie zarabia...
Dodano: 13.08.2025

Jaki jest realny koszt zwrotów w sklepie internetowym?

Zwroty w sklepie internetowym to nieodłączny aspekt prowadzenia e-commerce. Wielu klientów nie wyobraża sobie zakupów w sklepie, który nie ma przejrzystej i przyjaznej polityki zw...
Dodano: 11.08.2025

Czynniki wpływające na konwersje sklepu z kanału Google / organic

Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy! 
Dodano: 06.08.2025

Najlepszy generator obrazów AI – ranking TOP 10 narzędzi

Na przestrzeni ostatnich miesięcy powstało już naprawdę wiele narzędzi realizujących ten sam cel – generowanie obrazów. Jak wybrać najlepsze spośród nich? Postanowiłem to zbadać!...
Dodano: 31.07.2025

Kanibalizacja słów kluczowych – jak ją rozpoznać i naprawić?

  Zastanawiasz się nad tym, co tak naprawdę oznacza kanibalizacja słów kluczowych? Nie wiesz jak sprawdzić, czy dotyczy Twojej strony? Czytaj dalej!
Dodano: 23.07.2025

Co to jest entity salience i jak wpływa na pozycjonowanie?

Entity salience (istotność encji) to miara określająca jak bardzo badana encja wyróżnia się w tekście. Wskaźnik pomaga ustalić, czy dany obiekt odgrywa kluczową rolę w kontekście całej treści....
Dodano: 16.07.2025

Czy przegląd od AI w Google wpływa na ruch organiczny?

Google AI Overview (przegląd od AI) to funkcja wyszukiwarki, która działa w Polsce od 26 marca 2025 roku. Właśnie mija więc pierwszy kwartał od wdrożenia tego rozwiązania, więc czas na wyciągni...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.