Wszystko

Dodano: 30.12.2020

Zdrowa współpraca między SEO a content marketingiem kluczem do sukcesu dla branży zdrowej żywności. CASE STUDY.

KruKam to polska marka – producent zdrowej żywności (w tym certyfikowanych produktów pochodzących z upraw ekologicznych).
Dodano: 21.12.2020

Grafiki na fanpage Facebook’a. Jakie wymiary i jak je prawidłowo dopasować?

Facebook jest trzecią najczęściej odwiedzaną witryną na świecie i liczy aktualnie około 2,7 mld aktywnych użytkowników. Kwestia promowania swojego biznesu na tej platformie obecnie więc nie pow...
Dodano: 14.12.2020

3 maile automatyczne, które musisz wdrożyć w branży e-commerce

Przygotowujesz strategię marketingową dla e-commerce i zastanawiasz się, jakie maile automatyczne wysyłać odbiorcom? Podpowiadamy!
Dodano: 08.12.2020

Jak skontaktować się z Facebookiem?

Miliardy osób na całym świecie korzysta z Facebooka. Jak postępować  gdy napotkamy problemy związane z jego funkcjonalnością
Dodano: 30.11.2020

Różnice między płatnym a darmowym audytem SEO

  W sieci dostępnych jest wiele darmowych audytów SEO, dzięki którym możliwe jest sprawdzenie strony internetowej pod kątem optymalizacji. Wystarczy wpisać adres URL witryny,...
Dodano: 23.11.2020

Designerskie wyposażenie wnętrz z najwyższej półki, czyli kampania e-commerce zaprojektowana „na wymiar”. Case study

9design to polska marka oferująca szeroki asortyment oryginalnych, designerskich mebli oraz dodatków od uznanych światowych producentów.
Dodano: 16.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt” Część 3: dziury w pamięci i braki w konwersji

  Utrzymanie marki w głowach konsumentów nie jest zamkniętym procesem, lecz wymaga ciągłego działania. Na pocieszenie – jeśli odrobisz tę lekcję, to wcale nie musisz być najle...
Dodano: 09.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt”. Część 2: Teoria procesu zakupowego

Proces zakupowy to nie tylko „lejek” i customer journey. Istotne procesy dzieją się wcześniej i głębiej, nie tylko przed wystąpieniem decyzji zakupowej, ale nawet przed wykrystalizowaniem ...
Dodano: 02.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt”. Część 1: „znam” znaczy „pamiętam”

Stawianie twardych celów sprzedażowych i ich mierzenie przychodzi z łatwością. Trudność zaczyna się, jeśli chodzi o sferę oczekiwań względem kampanii zasięgowych i wizerunkowych, których...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.