CASE STUDY

Branża jubilerska, sklep z biżuterią

Sklep internetowy oferujący obrączki, pierścionki zaręczynowe i szeroki wybór biżuterii. 

Narzędzia

  • FaceAds
  • Google Ads

Wyzwanie

  • Priorytetem współpracy było wypracowanie rentowności niesprawnej kampanii,
  • Po osiągnięciu progu rentowności skupiamy się na zwiększaniu wolumenu sprzedaży i pozyskaniu nowych użytkowników utrzymując równocześnie zakładany ROAS.

Rozwiązanie

  • Optymalizacja feedu produktowego,
  • Kampania efektywnościowa,
  • Zaawansowana analityka,
  • Koncentracja na wyizolowanych kategoriach produktowych.

Efekty

  • Systematyczny wzrost sprzedaży,
  • ROAS na poziomie ustalonym z Klientem.

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.