Blog o marketingu

Dodano: 05.05.2024

Content marketing B2C a B2B – różnice i podobieństwa

Komunikacja B2C i B2B różni się w mniejszym stopniu, niż myślisz. Zobacz, w którym miejscu wciąż jest widoczna, a gdzie zupełnie się zatarła.
Dodano: 02.05.2024

Segmentacja – podstawowa funkcja automatyzacji marketingu

Na czym polega segmentacja, jakie możliwości oferuje i dlaczego nazywana jest drogą do udanej automatyzacji? Sprawdź!
Dodano: 29.04.2024

Przykłady skutecznego CTA w treści

Co to jest CTA? Jak się nim posługiwać, żeby generować więcej leadów? Przeczytaj i dowiedz się sam!   
Dodano: 29.04.2024

E-commerce dla B2B – jak zdobyć i utrzymać klientów biznesowych?

Co warto zrobić, aby Twoja platforma sprzedaży B2B sprzedawała lepiej? 
Dodano: 26.04.2024

Modelowanie konwersji Google - Co to jest i czemu służy?

W jaki sposób odtworzyć najbardziej prawdopodobną podróż użytkownika w sytuacji, kiedy nie wyraził zgody na wykorzystanie plików cookie? Rozwiązaniem jest modelowanie konwersji....
Dodano: 24.04.2024

Jak przygotować sklep internetowy do sprzedaży B2B?

Twój przewodnik po udanej sprzedaży.
Dodano: 23.04.2024

Co to jest Google Trends i jak wykorzystać to narzędzie?

Google Trends umożliwia analizę trendów wyszukiwania i zrozumienie preferencji użytkowników.
Dodano: 23.04.2024

Jak odpowiadać na pozytywne i negatywne opinie Google?

Opinie na temat firmy są niezwykle ważne dla każdego przedsiębiorstwa. Stanowią one cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów.
Dodano: 23.04.2024

Co to jest karta produktu i co powinna zawierać?

Dowiedz się, jak przygotować kartę produktu w taki sposób, aby była ona nie tylko atrakcyjna estetycznie, ale także dostarczała wszystkich istotnych informacji.
Dodano: 23.04.2024

Jak dostosować ChatGPT do swoich wymagań?

Automatyzacja i sztuczna inteligencja odgrywają coraz większą rolę. Personalizacja narzędzi AI do własnych potrzeb biznesowych również stała się kluczowa.
Dodano: 19.04.2024

Social proof marketing – sposób na zwiększenie zaangażowania

Czy wiesz, że według badań aż 83% użytkowników woli dokonać zakupu na podstawie pozytywnych opinii innych konsumentów niż zaufać tradycyjnej reklamie? 
Dodano: 17.04.2024

Jak zredukować ruch Direct w Google Analytics 4?

Weź ruch “direct” pod lupę! Poznaj kluczowe kroki, które pomogą zminimalizować jego udział i usprawnić analitykę Twojego biznesu!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.