Blog o marketingu

Dodano: 04.06.2024

Social media hashtag – tagowanie w mediach społecznościowych

Trudno wyobrazić sobie Instagram bez hashtagów. A co z Facebookiem? Sprawdź, czy używanie kratki ma sens i jak robić to dobrze.
Dodano: 01.06.2024

4 powody, dla których warto wdrożyć live chat na swojej stronie

Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa live chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Dodano: 31.05.2024

Wartość w marketingu – czym jest marketing wartości?

Podczas tysięcy rozmów handlowych, szkoleń i konferencji pojęciu wartości zrobiono to samo co słowu innowacja.
Dodano: 29.05.2024

Jak prowadzić analizę konkurencji w e-commerce?

  Konkurencja nigdy nie śpi! Opanuj sztukę analizy konkurentów w e-commerce i bądź zawsze o krok do przodu. Sprawdź, jak to zrobić!
Dodano: 28.05.2024

Lejek sprzedażowy w content marketingu

Zobacz, jak wygląda ścieżka zakupowa w ujęciu content marketingu i zacznij przekuwać leady w powracających klientów!
Dodano: 24.05.2024

Marketing mix 7p – strategia dla sklepów internetowych

Marketing mix 7P to rozszerzona wersja klasycznego modelu 4P, opracowana z myślą o firmach oferujących usługi.
Dodano: 23.05.2024

Marża a narzut w e-commerce – jak je obliczyć?

Poznanie tych koncepcji oraz umiejętność ich właściwego obliczania może być decydujące dla rentowności Twojego biznesu online.
Dodano: 23.05.2024

Powiadomienia push dla e-commerce – sprawdź, jak je wykorzystać!

Powiadomienia push to krótkie, spersonalizowane komunikaty, które wyświetlają się na ekranie urządzenia użytkownika, niezależnie od tego, czy przegląda on właśnie Twoją stronę internetow...
Dodano: 23.05.2024

Jak stworzyć skuteczny lead magnet dla sklepu internetowego?

Prowadzenie efektywnego sklepu internetowego wymaga nie tylko atrakcyjnej oferty produktowej, ale także skutecznych strategii pozyskiwania nowych klientów.
Dodano: 23.05.2024

Co to jest lead nurturing i jak wdrożyć tę taktykę dla e-commerce?

Skuteczne pozyskiwanie i utrzymywanie klientów to klucz do sukcesu w każdej branży, również w e-commerce. Jedną z najskuteczniejszych strategii, która może pomóc Twojej fir...
Dodano: 23.05.2024

Tworzenie list odbiorców w GA4

Podczas migracji z Universala do Google Analytics 4 nie można zapomnieć o listach odbiorców. Sprawdź, jak je utworzyć!
Dodano: 15.05.2024

Konfiguracja narzędzia Business Manager w Meta. Instrukcja

Planujesz rozpocząć działania reklamowe w Meta? Zacznij od zabezpieczenia i zorganizowania koniecznych zasobów w narzędziu Business Manager!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.