Blog o marketingu

Dodano: 05.04.2023

Parametry Google PageSpeed Insights - przyspiesz swój sklep

Chcesz sprawdzić, na jakim poziomie wydajności jest Twoja strona? Pomogą Ci w tym parametry Google PageSpeed Insight!
Dodano: 01.02.2023

Jak wybrać agencję reklamową i na co zwracać szczególną uwagę?

  Wybór właściwej agencji reklamowej to ważna decyzja, która może (a nawet powinna!) wpłynąć na sukces Twojej firmy.   
Dodano: 25.01.2023

Jak skutecznie współpracować z agencją marketingową?

Zastanawiasz się jak wygląda współpraca z agencją reklamową? Chciałbyś rozpocząć wspólne działanie? Zapraszamy do lektury. 
Dodano: 12.01.2023

Dyrektywa Omnibus - główne zmiany dla sklepów internetowych

Czym jest dyrektywa Omnibus? Jak wpłynie na Twój sklep? Jakie obowiązki na Ciebie nakłada i jakie kary grożą Ci za ich zignorowanie? Przygotowaliśmy krótkie wyjaśnienie najbardziej paląc...
Dodano: 11.01.2023

Na czym polegają kampanie retargetingowe Criteo?

Zastanawiasz się jak przekształcić ruch na swojej stronie w konwersje? Masz dość bezskutecznych kampanii? Poznaj Criteo! 
Dodano: 01.12.2022

Google Analytics 4 - dlaczego powstał i co nam daje?

Google jakiś czas temu, wydał nową wersję najpopularniejszego narzędzia. Jak się nim posługiwać?  
Dodano: 16.11.2022

Performance Max - jak ustawić kampanię?

Inteligentne kampanie produktowe należą już do przeszłości. Dowiedz się, jak ustawić ich zamiennik - Performance Max. 
Dodano: 05.10.2022

Regulamin konkursu - jak go stworzyć?

  Konkursy to świetny sposób, by zyskać rzesze fanów. Jednak by taka akcja okazała się sukcesem, konieczny jest regulamin. Jak go stworzyć? 
Dodano: 15.09.2022

Duplicate content – na czym polega powielanie treści?

Powielanie treści, zwane również duplikacją treści lub duplicate content, to sytuacja, w której te same teksty pojawiają się w różnych miejscach w Internecie.  
Dodano: 09.09.2022

Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

Organizacja konkursu na Facebooku czy Instagramie wydaje się prosta. Aby upewnić się, że z punktu widzenia Meta rywalizacja będzie legalna, warto przestrzegać kilku zasad.
Dodano: 04.05.2021

Czynniki wpływające na konwersje e-commerce z Google organic

Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy! 
Dodano: 02.04.2021

Logo w kreacji reklamowej - Jak stosować znak graficzny, żeby nie szpecił?

W jaki sposób umieszczać logo na grafikach, żeby dobrze spełniało swoją funkcję? W jakim powinno być formacie, rozmiarze, kolorze... tego wszystkiego i wiele więcej, dowiesz się dziś z poniższe...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.