Gray Hat SEO

 

Hreflangiem możemy oznaczyć lokalizację jak i język danej podstrony internetowej. Używa się go, gdy dana strona internetowa zawiera polską wersję językową, jak i angielską wersję językową. Niniejszy temat jest bardzo złożony, ale postaram się go wyjaśnić najprościej jak się da.
 

Co to hreflang i co powinniśmy na ten temat wiedzieć?


Z pewnością bardzo ważne jest to, że może on pomóc w wyodrębnieniu lokalizacji. Dzięki niniejszemu rozwiązaniu możemy z łatwością tworzyć podstrony naszej strony internetowej dla tych, którzy nie potrafią czytać po polsku.

Jest to niesamowite ułatwienie dla tych, którzy prowadzą swoje przedsiębiorstwo. Otwiera to wiele nowych drzwi dla naszego biznesu. Jeżeli osoba z za granicy wyszukuje naszych produktów w swoim języku, pojawią się jej w Google nasze treści, ale przetłumaczone już na jej język.
 

Co jeszcze powinniśmy wiedzieć na temat hreflangu?


Nie można nam zapominać o tym, żeby na naszej stronie internetowej dodać linki powrotne, które skierują użytkownika do tej samej podstrony, ale już w pozostałych dostępnych językach. Najlepszym sposobem jest powierzenie pracy nad naszą stroną internetową informatykowi. Wynika to z tego, że nawet najmniejszy błąd może spowodować, że nasza witryna nie będzie miała odpowiedniej pozycji w wyszukiwarce Google.

Jeżeli jednak podejmiemy decyzję o tym, że samodzielnie chcemy stworzyć hreflang na naszej stronie internetowej, wtedy powinniśmy poszukać odpowiedniej instrukcji w Internecie. Jest tam wiele wskazówek jak dobrze to zrobić.

 

 

Wybrani klienci

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.