Retargeting

 

Docieramy do anonimowych użytkowników odwiedzających sklep internetowy i zamieniamy ich w klientów.

Retargeting dynamiczny to najlepsze narzędzie dla e – commerce, zwłaszcza kiedy sprzedaż nie opiera się na impulsie. Zapewnia aktywność w dobie automatyzacji procesów sprzedażowych i real time marketingu, budując świadomość marki w celu zwiększenia potencjału zakupowego klienta.

Wykorzystując remarketing dynamiczny (Google Ads, e-mail retargeting),angażujemy ponownie użytkowników, którzy przewali zakupy lub opuścili Twoją stronę bez wykonania jakiejkolwiek akcji

 

 

Odzyskujemy porzucone koszyki 

 

W ciągu 12 godzin docieramy do Twoich potencjalnych klientów ze spersonalizowanym komunikatem targetowanym behawioralnie — odpowiadającym intencjom zakupowym.
Między innymi:

  • ogólną ofertą,
  • ofertą sprzedaży konkretnego produktu lub pojedynczej usługi,
  • promocją dla wybranej kategorii produktowej, 
  • wyświetlamy reklamy ściśle określonej grupie odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą,
  • kierujemy spersonalizowane przekazy produktowe na podstawie zachowań użytkowników w witrynie,
  • trafiamy do użytkowników, którzy porzucili koszyk,
  • prezentujemy im alternatywne warianty oferty, którą przeglądali (tańszej i droższej wersji produktu / usługi).

Optymalizujemy sprzedaż

 

Dane o Twoich potencjalnych klientach wzbogacone o numer telefonu integrują e-mail retargeting z komunikacją mobile. Kampanie SMS, poprzedzone wysyłką mailingu umożliwiają personalizację wiadomości na podstawie historii zachowań odbiorcy w sieci, dzięki czemu trafiają do precyzyjnie zdefiniowanych, wąskich grup kluczowych odbiorców. W rezultacie pozwalają na osiągnięcie jeszcze wyższej konwersji. wspieramy działania promocyjne, poprzez m.in.:

  • wyświetlanie kuponów rabatowych,
  • uzupełniamy cross-sellign poprzez m.in.: wyświetlanie komplementarnych produktów / usług,
  • uzupełniamy up-selling,
  • poprzez m.in.: wyświetlanie produktów / usług o wyższym standardzie.

 

 Retargetoing wykorzystuje pliki cookie do rozpoznawania aktywności przeglądarki użytkownika. W ten sposób anonimowy odbiorca odwiedzający witrynę (stronę lub sklep internetowy), za pomocą umieszczonego na niej kodu, jest identyfikowany w bazie email firmy, która świadczy usługi retargetingowe. To pozwala na wysyłkę wiadomości o uprzednio zdefiniowanej treści, zachęcającej do powrotu na stronę lub kontynuowanie przerwanych zakupów. 

sprawdź również

WEJDŹ NA

Blog FEB’owy

LUB SPRAWDŹ NASZE

CASE STUDY

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.