Retargeting

Docieramy do anonimowych użytkowników odwiedzających sklep internetowy i zamieniamy ich w klientów.

Retargeting dynamiczny to najlepsze narzędzie dla e – commerce, zwłaszcza kiedy sprzedaż nie opiera się na impulsie.  Zapewnia aktywność w dobie automatyzacji procesów sprzedażowych i real time marketingu, budując świadomość marki w celu zwiększenia potencjału zakupowego klienta.

Wykorzystując remarketing dynamiczny (Google Adse-mail retargeting),angażujemy ponownie użytkowników, którzy przewali zakupy lub opuścili Twoją stronę bez wykonania jakiejkolwiek akcji

Odzyskujemy porzucone koszyki

W ciągu 12 godzin docieramy do Twoich potencjalnych klientów ze spersonalizowanym komunikatem targetowanym behawioralnie — odpowiadającym intencjom zakupowym. Między innymi: ogólną ofertą, ofertą sprzedaży konkretnego produktu lub pojedynczej usługi, promocją dla wybranej kategorii produktowej.

  • wyświetlamy reklamy ściśle określonej grupie odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą,
  • kierujemy spersonalizowane przekazy produktowe na podstawie zachowań użytkowników w witrynie,
  • trafiamy do użytkowników, którzy porzucili koszyk. Prezentujemy im alternatywne warianty oferty, którą przeglądali (tańszej i droższej wersji produktu / usługi).

Optymalizujemy sprzedaż

Dane o Twoich potencjalnych klientach wzbogacone o numer telefonu integrują e-mail retargeting z komunikacją mobile.  Kampanie SMS, poprzedzone wysyłką mailingu umożliwiają personalizację wiadomości na podstawie historii zachowań odbiorcy w sieci, dzięki czemu trafiają do precyzyjnie zdefiniowanych, wąskich grup kluczowych odbiorców. W rezultacie pozwalają na osiągnięcie jeszcze wyższej konwersji.

  • wspieramy działania promocyjne, poprzez m.in.: wyświetlanie kuponów rabatowych,
  • uzupełniamy cross-sellign poprzez m.in.: wyświetlanie komplementarnych produktów / usług,
  • uzupełniamy up-selling, poprzez m.in.: wyświetlanie produktów / usług o wyższym standardzie.

 

Retargetoing wykorzystuje pliki cookie do rozpoznawania aktywności przeglądarki użytkownika. W ten sposób anonimowy odbiorca odwiedzający witrynę (stronę lub sklep internetowy), za pomocą umieszczonego na niej kodu, jest identyfikowany w bazie email firmy, która świadczy usługi retargetingowe. To pozwala na wysyłkę wiadomości o uprzednio zdefiniowanej treści, zachęcającej do powrotu na stronę lub kontynuowanie przerwanych zakupów.

sprawdź również

WEJDŹ NA

Blog FEB’owy

LUB SPRAWDŹ NASZE

CASE STUDY

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief

Wyślij wiadomość

Wolisz wiadomość? Skorzystaj z formularza!

Wyślij wiadomość
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.