Retargeting
Docieramy do anonimowych użytkowników odwiedzających sklep internetowy i zamieniamy ich w klientów.
Retargeting dynamiczny to najlepsze narzędzie dla e – commerce, zwłaszcza kiedy sprzedaż nie opiera się na impulsie. Zapewnia aktywność w dobie automatyzacji procesów sprzedażowych i real time marketingu, budując świadomość marki w celu zwiększenia potencjału zakupowego klienta.
Wykorzystując remarketing dynamiczny (Google Ads, e-mail retargeting),angażujemy ponownie użytkowników, którzy przewali zakupy lub opuścili Twoją stronę bez wykonania jakiejkolwiek akcji
Odzyskujemy porzucone koszyki
W ciągu 12 godzin docieramy do Twoich potencjalnych klientów ze spersonalizowanym komunikatem targetowanym behawioralnie — odpowiadającym intencjom zakupowym.
Między innymi:
- ogólną ofertą,
- ofertą sprzedaży konkretnego produktu lub pojedynczej usługi,
- promocją dla wybranej kategorii produktowej,
- wyświetlamy reklamy ściśle określonej grupie odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą,
- kierujemy spersonalizowane przekazy produktowe na podstawie zachowań użytkowników w witrynie,
- trafiamy do użytkowników, którzy porzucili koszyk,
- prezentujemy im alternatywne warianty oferty, którą przeglądali (tańszej i droższej wersji produktu / usługi).
Optymalizujemy sprzedaż
Dane o Twoich potencjalnych klientach wzbogacone o numer telefonu integrują e-mail retargeting z komunikacją mobile. Kampanie SMS, poprzedzone wysyłką mailingu umożliwiają personalizację wiadomości na podstawie historii zachowań odbiorcy w sieci, dzięki czemu trafiają do precyzyjnie zdefiniowanych, wąskich grup kluczowych odbiorców. W rezultacie pozwalają na osiągnięcie jeszcze wyższej konwersji. wspieramy działania promocyjne, poprzez m.in.:
- wyświetlanie kuponów rabatowych,
- uzupełniamy cross-sellign poprzez m.in.: wyświetlanie komplementarnych produktów / usług,
- uzupełniamy up-selling,
- poprzez m.in.: wyświetlanie produktów / usług o wyższym standardzie.
“ Retargetoing wykorzystuje pliki cookie do rozpoznawania aktywności przeglądarki użytkownika. W ten sposób anonimowy odbiorca odwiedzający witrynę (stronę lub sklep internetowy), za pomocą umieszczonego na niej kodu, jest identyfikowany w bazie email firmy, która świadczy usługi retargetingowe. To pozwala na wysyłkę wiadomości o uprzednio zdefiniowanej treści, zachęcającej do powrotu na stronę lub kontynuowanie przerwanych zakupów. “