Audyty SEO

Poprawiamy doświadczenia użytkownika w kontakcie z Twoją stroną – w taki sposób, by wracał na nią i (znacznie) lepiej konwertował.

Analizujemy wszystkie elementy strony internetowej (on-site, off-site), wskazując konkretne błędy, które ograniczają jej potencjał sprzedażowy, a także obszary, których możliwości nie zostały w pełni wykorzystane.

Priorytetem audytu SEO jest szczegółowa analiza optymalizacji strony pod kątem zgodności z zaleceniami Google dla webmasterów, w tym dostępności dla użytkowników. Odnajdujemy i rzeczowo omawiamy wszystkie nieprawidłowości, które obniżają widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania i – w efekcie – utrudniają pozyskanie nowych Klientów. Rekomendujemy zmiany, których wdrożenie realnie zwiększy użyteczność witryny. Zacznie pozyskiwać większy i bardziej wartościowy ruch, dzięki czemu stanie się skutecznym narzędziem wspierającym działania sprzedażowe.

Co (jeszcze) możesz poprawić na stronie, by generowała większą ilość konwersji?
Skontaktuj się z nami i zamów audyt SEO.

Audyt strony to przede wszystkim szczegółowa analiza efektywności dotychczasowych działań SEO.

Skuteczna witryna jest nie tylko przyjemna dla oka, lecz także przyjazna dla użytkowników i robotów indeksujących Google. Największe szanse na zajęcie wysokiej pozycji w rankingu TOP10 ma wyłącznie ta, która została w pełni dostosowana do bieżących standardów optymalizacyjnych Google.

Co możesz zrobić, by poprawić widoczność swojej witryny w Internecie?
Krok 1: Zamów audyt SEO!

Kluczowe korzyści

Czego dowiesz się z poprawnie przeprowadzonego audytu strony?

1.

Jakie

są mocne i słabe strony witryny?

2.

Jak

Google ocenia kondycję Twojej strony względem konkurencji?

3.

Co

robić, a czego nie, by zwiększyć potencjał sprzedażowy swojej strony?

4.

Czy

struktura serwisu jest intuicyjna dla użytkowników i sprzyja pozyskiwaniu ruchu?

Kluczowe korzyści

Co zyskasz, wdrażając zalecenia optymalizacyjne?

1.

Wzrost ruchu

na stronie internetowej

2.

Wzrost konwersji

na stronie internetowej

3.

Większa widoczność

witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.

Jaki potencjał sprzedażowy kryje Twoja witryna i czy może być (jeszcze) większy?
Przekonaj się - zleć nam audyt SEO!

Audyt strony to - przede wszystkim - rzeczowa analiza Twojej obecności w Internecie dostarczająca cennych wniosków o sytuacji firmy na rynku e-commerce.

Punktem wyjścia dla naszej analizy jest aktualna kondycja witryny (ruch, widoczność). W kolejnych jej etapach weryfikujemy łącznie ponad 100 zróżnicowanych czynników mających bezpośredni wpływ na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. W tym między innymi: strukturę strony, szybkość ładowania, elementy UX (użyteczność i nawigację), content (treści, grafiki, frazy kluczowe, tytuły i opisy podstron), bezpieczeństwo czy wersję mobilną.

Dbając o działania off-site, sprawdzamy profil linków, które kierują do Twojej strony – od początku jej istnienia. Eliminujemy te najsłabsze, które w żaden sposób nie nawiązują do tematyki witryny. Dokument, jaki od nas otrzymujesz, nie jest wyłącznie analizą sytuacji zastanej. To również fachowo opracowane rekomendacje, czyli propozycje konkretnych rozwiązań rozbudowy witryny – najkorzystniejsze z marketingowego i biznesowego punktu widzenia, dostosowane do Twoich oczekiwań oraz specyfiki branży.

Czy Twoja strona jest w stu procentach użyteczna i przyjazna – użytkownikom, Google? Zamów audyt SEO i zobacz, jak faktycznie wypadasz na tle konkurencji.

Nasza współpraca nie musi kończyć się na przygotowaniu audytu. Bądźmy w kontakcie również na etapie wdrożenia zaleceń optymalizacyjnych. Nasi specjaliści SEO z chęcią pomogą Twojemu działowi IT – przygotują przejrzysty harmonogram wdrożeń, sprawdzą poprawność poszczególnych implementacji.

W jaki sposób zwiększyć widoczność witryny w Internecie?
Na początku sprawdź ją pod kątem błędów.
Zamów audyt SEO!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Lepsza pozycja witryny w wynikach wyszukiwania, to większa widoczność firmy w Internecie. Sprawdź, co możesz zrobić, by stać się łatwo dostępny dla Klientów.
Zleć nam audyt SEO!

Polecają nas

Chcesz znaleźć się na wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania?
Na początku sprawdź, czy Twoja witryna spełnia aktualne standardy Google.
Zamów audyt SEO!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.