Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
Poprawiamy doświadczenia użytkownika w kontakcie z Twoją stroną – w taki sposób, by wracał na nią i (znacznie) lepiej konwertował.
Analizujemy wszystkie elementy strony internetowej (on-site, off-site), wskazując konkretne błędy, które ograniczają jej potencjał sprzedażowy, a także obszary, których możliwości nie zostały w pełni wykorzystane.
Priorytetem audytu SEO jest szczegółowa analiza optymalizacji strony pod kątem zgodności z zaleceniami Google dla webmasterów, w tym dostępności dla użytkowników. Odnajdujemy i rzeczowo omawiamy wszystkie nieprawidłowości, które obniżają widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania i – w efekcie – utrudniają pozyskanie nowych Klientów. Rekomendujemy zmiany, których wdrożenie realnie zwiększy użyteczność witryny. Zacznie pozyskiwać większy i bardziej wartościowy ruch, dzięki czemu stanie się skutecznym narzędziem wspierającym działania sprzedażowe.
Co (jeszcze) możesz poprawić na stronie, by generowała większą ilość konwersji?
Skontaktuj się z nami i zamów audyt SEO.
Skuteczna witryna jest nie tylko przyjemna dla oka, lecz także przyjazna dla użytkowników i robotów indeksujących Google. Największe szanse na zajęcie wysokiej pozycji w rankingu TOP10 ma wyłącznie ta, która została w pełni dostosowana do bieżących standardów optymalizacyjnych Google.
Czego dowiesz się z poprawnie przeprowadzonego audytu strony?
1.
Jakie
są mocne i słabe strony witryny?
2.
Jak
Google ocenia kondycję Twojej strony względem konkurencji?
3.
Co
robić, a czego nie, by zwiększyć potencjał sprzedażowy swojej strony?
4.
Czy
struktura serwisu jest intuicyjna dla użytkowników i sprzyja pozyskiwaniu ruchu?
To - przede wszystkim - rzeczowa analiza Twojej obecności w Internecie dostarczająca cennych wniosków o sytuacji firmy na rynku e-commerce.
Punktem wyjścia dla naszej analizy jest aktualna kondycja witryny (ruch, widoczność). W kolejnych jej etapach weryfikujemy łącznie ponad 100 zróżnicowanych czynników mających bezpośredni wpływ na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. W tym między innymi: strukturę strony, szybkość ładowania, elementy UX (użyteczność i nawigację), content (treści, grafiki, frazy kluczowe, tytuły i opisy podstron), bezpieczeństwo czy wersję mobilną.
Dbając o działania off-site, sprawdzamy profil linków, które kierują do Twojej strony – od początku jej istnienia. Eliminujemy te najsłabsze, które w żaden sposób nie nawiązują do tematyki witryny. Dokument, jaki od nas otrzymujesz, nie jest wyłącznie analizą sytuacji zastanej. To również fachowo opracowane rekomendacje, czyli propozycje konkretnych rozwiązań rozbudowy witryny – najkorzystniejsze z marketingowego i biznesowego punktu widzenia, dostosowane do Twoich oczekiwań oraz specyfiki branży.
Zamów audyt SEO i zobacz, jak faktycznie wypadasz na tle konkurencji.
Nasza współpraca nie musi kończyć się na przygotowaniu audytu. Bądźmy w kontakcie również na etapie wdrożenia zaleceń optymalizacyjnych. Nasi specjaliści SEO z chęcią pomogą Twojemu działowi IT – przygotują przejrzysty harmonogram wdrożeń, sprawdzą poprawność poszczególnych implementacji.
Na początku sprawdź ją pod kątem błędów.
Zamów audyt SEO!
1.
na stronie internetowej
2.
na stronie internetowej
3.
witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jaki potencjał sprzedażowy kryje Twoja witryna i czy może być (jeszcze) większy?
Przekonaj się - zleć nam audyt SEO!
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Lepsza pozycja witryny w wynikach wyszukiwania, to większa widoczność firmy w Internecie. Sprawdź, co możesz zrobić, by stać się łatwo dostępny dla Klientów.
Zleć nam audyt SEO!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Chcesz znaleźć się na wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania?
Na początku sprawdź, czy Twoja witryna spełnia aktualne standardy Google.
Zamów audyt SEO!
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!