Prowadzenie bloga

Prowadzimy blogi, które dostarczając interesujących i przydatnych treści, tworzą kanał komunikacji między marką a odbiorcą. Dzięki dostosowaniu stylu do pozostałych form porozumiewania się z odbiorcami, blogi stanowią element komunikacji marketingowej spójny z pozostałymi kanałami.

Odpowiednie prowadzenie bloga firmowego wspiera pozycjonowanie SEO i może sprawić, że Twoja strona wygra walkę z innymi treściami, stając się bardziej widoczna dla odbiorców w wyszukiwarkach. Dzięki temu ruch naturalny z Google zwiększy się, przyciągając do Twojej firmy coraz więcej klientów zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami.

Tworzymy użyteczne artykuły blogowe związane z branżami firm i oferowanymi przez nie produktami lub usługami, które przedstawiają ich możliwości, wskazują jakie mogą spełniać potrzeby oraz wskazują na ich przydatność w rozwiązywaniu różnych problemów. To wszystko kreuje ekspercki wizerunek w swojej dziedzinie, co wpływa na decyzje zakupowe klientów.

Popraw widoczność swojej marki w sieci.
Skontaktuj się z nami.

Kluczowe korzyści

Jakie korzyści daje odpowiednie prowadzenie bloga?

1.

Buduje widoczność serwisu

w sieci oraz pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania

2.

Uzupełnia i tworzy spójną komunikację

marketingową z innymi kanałami komunikacji

3.

Kreuje wizerunek eksperta w dziedzinie

4.

Buduje wiarygodność firmy

5.

Sprawia, że odbiorca spędza na stronie więcej czasu

6.

Zwiększa zasięg promocji i sprzedaży,

7.

Zwiększa współczynnik konwersji

przy wykorzystaniu dłuższych fraz kluczowych,

8.

Zwiększa ilość i jakość leadów.

Prowadząc blogi przyciągamy zainteresowanie klientów, dzięki czemu zwiększamy zasięg promocji, jak i sprzedaży.

Dostosowując treści i komunikację marketingową do grupy (lub grup) kluczowych odbiorców, budujemy wiarygodność marki, która (jako jeden z wielu elementów) ma znaczenie w procesie decyzyjnym klienta.

Zwiększamy współczynnik konwersji zamieszczając na blogach krótkie i ogólne, a także długie frazy kluczowe, które są bardziej szczegółowe.

Podpięty pod stronę blog wspiera jej optymalizację pod kątem SEO. Dzieje się to jednak wtedy, gdy zamieszczane na blogu artykuły są wysokiej jakości, poruszają interesujące tematy poszukiwane przez użytkowników, a także same w sobie są dobrze zoptymalizowane pod kątem fraz kluczowych, osiągając jednocześnie wysokie pozycje w Google.

Celem prowadzenia bloga jest uzupełnienie informacji na temat oferowanych produktów lub usług. Zadaniem artykułów blogowych jest poruszanie tematyki branżowej i edukowanie użytkowników treści, co jest kluczowe pod kątem inicjowania dialogu między nimi a marką.

Prowadząc bloga zwracamy uwagę na jego spójność z pozostałymi kanałami komunikacji marki, tworząc dzięki temu jasne przekazy. Konsekwencja prowadzonych działań oraz odpowiednio przygotowywane treści mają wpływ na różne cele marketingowe składające się na KPI bloga, w tym na wskaźnik liczby odwiedzin na firmowej stronie, który jest odpowiedzią na atrakcyjność publikowanej na stronie treści.

Zastanawiasz się ile kosztuje prowadzenie bloga i czy w ogóle jest opłacalne?
Odezwij się do nas!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Sprawdź nas i uzyskaj wsparcie profesjonalistów w optymalizacji treści.

Polecają nas

Chcesz poprawić jakość contentu na swoim blogu? A może dopiero zastanawiasz się nad rozpoczęciem publikacji artykułów?
Współpracuj z nami!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.