Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzimy blogi, które dostarczają przydatnych treści i tworzą kanał komunikacji między marką a odbiorcą!

Skuteczne prowadzenie bloga firmowego wspiera pozycjonowanie SEO i może sprawić, że Twoja strona wygra walkę z innymi treściami, stając się bardziej widoczna dla odbiorców w wyszukiwarkach. Dzięki temu naturalny ruch z Google zwiększy się, przyciągając do Twojej firmy coraz więcej klientów zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami. Co więcej, poprzez dostosowanie stylu do pozostałych form porozumiewania się z odbiorcami, blogi stanowią element komunikacji marketingowej spójny z pozostałymi kanałami.

Tworzymy użyteczne artykuły blogowe związane z branżami firm i oferowanymi przez nie produktami lub usługami, które przedstawiają ich możliwości, wskazują jakie mogą spełniać potrzeby oraz wskazują na ich przydatność w rozwiązywaniu różnych problemów. To wszystko kreuje ekspercki wizerunek w swojej dziedzinie, co wpływa na decyzje zakupowe klientów.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

Popraw widoczność swojej marki w sieci.
Skontaktuj się z nami!

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?

1.

Buduje widoczność serwisu

w sieci oraz pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.

2.

Uzupełnia i tworzy spójną komunikację

marketingową z innymi kanałami komunikacji.

3.

Kreuje wizerunek eksperta w dziedzinie

 

4.

Buduje wiarygodność firmy

 

5.

Sprawia, że odbiorca spędza na stronie więcej czasu

 

6.

Zwiększa zasięg promocji i sprzedaży

 

7.

Zwiększa współczynnik konwersji

przy wykorzystaniu dłuższych fraz kluczowych.

8.

Zwiększa ilość i jakość leadów

 

Jakie korzyści daje umiejętne prowadzenie bloga firmowego?

Prowadzenie bloga firmowego to inwestycja, która może przynieść Twojej marce znaczące korzyści. Po pierwsze, pozwala ona na budowanie pozytywnego wizerunku Twojej firmy jako eksperta w danej branży. Publikując wartościowe, merytoryczne treści, zyskujesz zaufanie odbiorców i prezentujesz się jako rzetelne, kompetentne źródło wiedzy. To z kolei przekłada się na większe zainteresowanie Twoją ofertą i wyższą konwersję.

Ponadto blog firmowy stanowi kluczowe wsparcie dla działań SEO. Regularne publikowanie nowych, unikatowych treści pozytywnie wpływa na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania, a także sprzyja budowaniu naturalnego profilu linków zewnętrznych. To wszystko przekłada się na wyższą pozycję w Google i większy ruch na Twojej stronie.

Wreszcie, blog firmowy to doskonałe narzędzie do generowania leadów i budowania relacji z odbiorcami. Poprzez publikację ciekawych, angażujących treści możesz zachęcić czytelników do zapisania się do Twojego newslettera, a w efekcie pozyskać nowych potencjalnych klientów.

Czy warto powierzyć prowadzenie bloga agencji?

Prowadzenie bloga firmowego to zadanie, które wymaga regularności, systematyczności i dużego zaangażowania. Nie każde przedsiębiorstwo ma jednak wystarczające zasoby, by efektywnie realizować ten proces we własnym zakresie. Stąd coraz większa popularność usługi prowadzenia bloga oferowanej przez profesjonalne agencje marketingowe, takie jak Fabryka e-biznesu. Poznaj kluczowe zalety współpracy z agencją!

Kompleksowa realizacja

Zajmiemy się przygotowaniem bloga od A do Z, czyli od opracowania tematyki treści, przez pisanie i optymalizację artykułów, po publikację i promocję wpisów. Dzięki temu Ty możesz w pełni skoncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu, a my zadbamy o stały napływ wartościowych treści na Twoim blogu.

Wsparcie specjalistów

W ramach współpracy z Fabryką e-biznesu, Twój blog będzie prowadzony przez dedykowanego copywritera, który dogłębnie pozna specyfikę Twojej branży i firmy. Dzięki temu artykuły będą perfekcyjnie dopasowane do Twoich odbiorców, a Ty zyskasz pewność, że treści są merytoryczne i rzetelne.

Profesjonalizm i doświadczenie

Jesteśmy agencją marketingową z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu blogów firmowych. Nasi specjaliści znają najskuteczniejsze praktyki w tym zakresie i potrafią efektywnie wykorzystać najnowsze trendy i narzędzia. Możesz więc liczyć na wysoką jakość treści, skuteczną optymalizację pod kątem SEO oraz realne efekty Twoich działań.

Prowadząc bloga firmowego przyciągamy zainteresowanie klientów

Dostosowując treści i komunikację marketingową bloga firmowego do grupy (lub grup) kluczowych odbiorców, budujemy wiarygodność marki, która (jako jeden z wielu elementów) ma znaczenie w procesie decyzyjnym klienta.

Zwiększamy współczynnik konwersji zamieszczając na blogach krótkie i ogólne, a także długie frazy kluczowe, które są bardziej szczegółowe.

Podpięty pod stronę blog wspiera jej optymalizację pod kątem SEO. Dzieje się to jednak wtedy, gdy zamieszczane na blogu artykuły są wysokiej jakości, poruszają interesujące tematy poszukiwane przez użytkowników, a także same w sobie są dobrze zoptymalizowane pod kątem fraz kluczowych, osiągając jednocześnie wysokie pozycje w Google.

Celem prowadzenia bloga firmowego jest uzupełnienie informacji na temat oferowanych produktów lub usług. Zadaniem artykułów blogowych jest poruszanie tematyki branżowej i edukowanie użytkowników treści, co jest kluczowe pod kątem inicjowania dialogu między nimi a marką.

Prowadząc bloga zwracamy uwagę na jego spójność z pozostałymi kanałami komunikacji marki, tworząc dzięki temu jasne przekazy. Konsekwencja prowadzonych działań oraz odpowiednio przygotowywane treści mają wpływ na różne cele marketingowe składające się na KPI bloga, w tym na wskaźnik liczby odwiedzin na firmowej stronie, który jest odpowiedzią na atrakcyjność publikowanej na stronie treści.

Zastanawiasz się ile kosztuje prowadzenie bloga i czy w ogóle jest opłacalne?
Odezwij się do nas!

Case Study

Sprawdź nas i uzyskaj wsparcie profesjonalistów w optymalizacji treści.

Polecają nas

Chcesz poprawić jakość contentu na swoim blogu? A może dopiero zastanawiasz się nad rozpoczęciem publikacji artykułów?
Współpracuj z nami!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.