Kiedy przeprowadzić audyt konta Google Ads, Facebook Ads?
Co najmniej raz w roku - po zakończeniu sezonu sprzedażowego, kiedy przeprowadzasz analizę skuteczności dotychczasowych kampanii pod kątem stopnia realizacji kluczowych wskaźników efektywności i opracujesz strategię na nowy okres działań. Ponadto audyt warto wykonać zawsze, jeśli:
● prowadzone kampanie nie spełniają założonych celów,
● szukasz nowych rozwiązań podnoszących skuteczność,
● nowo opracowana strategia po kilku miesiącach od wdrożenia nie przynosi spodziewanych rezultatów.
Dzięki regularnym audytom konta Google Ads i Facebook Ads możesz być pewien, że zarządzasz pieniędzmi i kampaniami efektywnie. Twoje reklamy będą zgodne z aktualizacjami algorytmów Google, zmieniającymi się trendami i przyniosą zyski w okresach zwiększonej sprzedaży. Możesz odkryć nowe kierunki kampanii reklamowych, które mogą przynieść wyższe zyski.
Skuteczny audyt Google Ads i Facebook Ads to także szansa na usprawnienie systemu zarządzania płatnymi reklamami. W dłuższej perspektywie audyt może obniżyć koszty i zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI).
Audyt kont Google Ads i Facebook Ads - upewnimy się, że Twój marketing działa dobrze!
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą agencją, audyt kont reklamowych będzie standardem - przed rozpoczęciem pracy nad Twoim projektem nasi specjaliści zawsze sprawdzają ustawienia kampanii, bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz działania marketingowe czy posiadasz aktywne i prężnie działające konta reklamowe.
Na tym oczywiście nie koniec! Częstotliwość audytu Google Ads lub Facebook Ads różni się - w zależności od skomplikowania i złożoności konta reklamowego, specyfiki branży, rynku, grupy odbiorców itp. Priorytetem dla naszego zespołu jest regularne, cykliczne monitorowanie i dostosowywanie kampanii, tak, aby Twój marketing był jak najbardziej wydajny.