Audyt kont reklamowych (Google Ads, Facebook Ads)

Audyt konta Google Ads, Facebook Ads to, innymi słowy, rzetelna analiza jego funkcjonowania pod kątem obecności błędów, które negatywnie wpływają na efektywność realizowanych kampanii reklamowych.

Wskażemy konkretne błędy Google Ads, Facebook Ads, które w praktyce obniżają potencjał - sprzedażowy, zasięgowy - działań marketingowych, jakie prowadzisz w Internecie. Co więcej, dokładnie wyjaśnimy krok po kroku:

● w jaki sposób wyeliminować istniejące nieprawidłowości,
● co zrobić, by zniwelować wygenerowane przez nie straty,
● jak w przyszłości dbać o „czystość” kont reklamowych - Google, Facebook.

Jeśli kampanie nie działają tak dobrze, jak mogłyby (i powinny), to umiejętnie przeprowadzona analiza konta reklamowego (Google Ads, Facebook Ads) pozwoli odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego? Powodem może okazać się np. nieprawidłowa struktura konta, złe ustawienia kampanii czy niskiej jakości witryna docelowa (strona internetowa, aplikacja, a nawet Facebook i Messenger).

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer



Zwiększ potencjał - zasięgowy, sprzedażowy - swoich kampanii reklamowych.
Zamów audyt: Google Ads, Facebook Ads!

Audyt kont reklamowych (Google Ads, Facebook Ads) to w praktyce:

1.

Optymalnie ustawiona kampania

która sprawnie realizuje założone cele biznesowe.

2.

Rzetelna analiza konta

wg obowiązujących standardów reklamowych Google i Facebooka.

3.

Unikalna wiedza

o nowych lub istniejących, a niewykorzystanych możliwościach podniesienia efektywności swoich kampanii.

4.

Znajomość mocnych i słabych stron prowadzonych kampanii

dowiesz się, jakie działania warto kontynuować oraz umacniać, a także które wymagają usprawnienia lub nawet zastąpienia przez efektywniejsze rozwiązania.

5.

Lepsze - mądrzejsze, wydajniejsze - zarządzanie budżetem reklamowym

Wstrzymasz kampanie, które nie zarabiają na rzecz inwestycji w działania przynoszących korzyści Twojej firmie (generują konwersje, pozwalają na obniżanie stawek).

Twoja kampania nie przynosi spodziewanych wyników?
Dowiedz się, gdzie tkwi problem - i jak sprawnie go rozwiązać.
Zleć nam audyt kont reklamowych Google Ads, Facebook Ads!

Kiedy przeprowadzić audyt konta Google Ads, Facebook Ads?

Co najmniej raz w roku - po zakończeniu sezonu sprzedażowego, kiedy przeprowadzasz analizę skuteczności dotychczasowych kampanii pod kątem stopnia realizacji kluczowych wskaźników efektywności i opracujesz strategię na nowy okres działań. Ponadto audyt warto wykonać zawsze, jeśli:

● prowadzone kampanie nie spełniają założonych celów,
● szukasz nowych rozwiązań podnoszących skuteczność,
● nowo opracowana strategia po kilku miesiącach od wdrożenia nie przynosi spodziewanych rezultatów.

Dzięki regularnym audytom konta Google Ads i Facebook Ads możesz być pewien, że zarządzasz pieniędzmi i kampaniami efektywnie. Twoje reklamy będą zgodne z aktualizacjami algorytmów Google, zmieniającymi się trendami i przyniosą zyski w okresach zwiększonej sprzedaży. Możesz odkryć nowe kierunki kampanii reklamowych, które mogą przynieść wyższe zyski.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer



Skuteczny audyt Google Ads i Facebook Ads to także szansa na usprawnienie systemu zarządzania płatnymi reklamami. W dłuższej perspektywie audyt może obniżyć koszty i zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI).

Audyt kont Google Ads i Facebook Ads - upewnimy się, że Twój marketing działa dobrze!

Jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą agencją, audyt kont reklamowych będzie standardem - przed rozpoczęciem pracy nad Twoim projektem nasi specjaliści zawsze sprawdzają ustawienia kampanii, bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz działania marketingowe czy posiadasz aktywne i prężnie działające konta reklamowe.

Na tym oczywiście nie koniec! Częstotliwość audytu Google Ads lub Facebook Ads różni się - w zależności od skomplikowania i złożoności konta reklamowego, specyfiki branży, rynku, grupy odbiorców itp. Priorytetem dla naszego zespołu jest regularne, cykliczne monitorowanie i dostosowywanie kampanii, tak, aby Twój marketing był jak najbardziej wydajny.

Analiza konta Google Ads. Przygotowując go, szczegółowo analizujemy (między innymi):

1.

Konfigurację i strukturę konta

Sprawdzamy poprawność integracji danych z Google Analytics, tagowanie czy ustawienia dotyczące budżetu. Co więcej, weryfikujemy poprawność struktury konta - czy odpowiada kategoriom znajdującym się w witrynie (stronie internetowej, sklepie, aplikacji), a także oceniamy nawigację pomiędzy poszczególnymi elementami każdej kampanii, zarówno zasięgowej, jak i efektywnościowe.

2.

Ustawienia kampanii

Przeanalizujemy efektywność Twoich działań na tle konkurencji, sposób doboru każdego z typów kampanii, a także przyjętą strategię targetowania i ustalania stawek.

3.

Słowa kluczowe

Bierzemy pod lupę zarówno trafność słów kluczowych oraz typy ich dopasowania - w tym obecność słów wykluczających, jak i ustalone stawki CPC dla każdej wybranej frazy (w zależności od celu kampanii).

4.

Poszczególne reklamy

Zaglądamy w ustawienia każdej pojedynczej reklamy, oceniając ją pod względem merytorycznym (czy teksty zawierają wymagane elementy?) i wizualnym (czy grafiki zostały odpowiednio przygotowane?) oraz dopasowania z witryną docelową. Analizujemy również rozszerzenia reklam.

5.

Kluczowe wskaźniki efektywności

Sprawdzimy wszystkie czynniki, jakie oddziałują na wynik jakości przekładający się w praktyce na wyższą skuteczność reklam przy niższych kosztach prowadzenia kampanii. W tym: średnią stawkę CPC, współczynnik klikalności, konwersji, czy odrzuceń.

Analiza konta Facebook Ads. Przygotowując go, szczegółowo analizujemy (między innymi):

1.

Strukturę konta

Sprawdzamy, czy kampanie pogrupowane są według - prawidłowo zdefiniowanych - grup odbiorców, a także ich nazewnictwo kampanii oraz grup reklam; spójne ułatwia zarządzanie kontem reklamowym, optymalizację kampanii i raportowanie wyników.

2.

Ustawienia (cele) kampanii

w zależności od etapów lejka sprzedażowego. Oceniamy czy działania realizowane w ramach kampanii odpowiadają założonym celom biznesowym.

3.

Miejsca docelowe

Weryfikujemy czy miejsca, gdzie wyświetlają się Twoje reklamy zostały wybrane prawidłowo.

4.

Pixel Facebooka

Przekonamy się, czy na pewno śledzisz konwersje generowane przez poszczególnych użytkowników, np. zakup, zapis do newslettera, pozyskanie leada, wypełnienie formularza etc.

5.

Poszczególne reklamy

Sprawdzamy poprawność doboru formatów reklam w zależności od celów kampanii, a także status wyświetlania poszczególnych przekazów (aktywna / odrzucona).

Obok audytu kont reklamowych otrzymasz od nas również dokładną i przejrzystą checklistę uwzględniającą listę błędów do wyeliminowania oraz rekomendacje rozwiązań, jakie możemy wdrożyć, by zoptymalizować Twoje kampanie. Co za tym idzie maksymalnie podnieść ich skuteczność.

Zastanawiasz się, dlaczego Twoja kampania Google Ads, Facebook Ads generuje koszty i straty, zamiast zysków? Odpowiedź znajdziesz w rzetelnym audycie kont reklamowych!
 

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Podpowiemy Ci, w jaki sposób zoptymalizować kampanię reklamową, by wykorzystywać w pełni jej potencjał sprzedażowy i wyeliminować działania, przez które tracisz swoje pieniądze.
Zamów audyt kont reklamowych Google Ads, Facebook Ads!

Polecają nas

Zwiększ jakość i skuteczność kampanii reklamowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów jej prowadzenia. Skontaktuj się z nami, zamów audyt kont reklamowych (Google Ads, Facebook Ads)!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.