Nieuczciwa konkurencja w Google? Zgłoś fałszywe opinie firmy!
Wprowadzono nowe narzędzie umożliwiające użytkownikom zgłaszanie podejrzanych działań związanych z opiniami w wizytówce Google Moja Firma.
Audyt konta Google Ads, Facebook Ads to, innymi słowy, rzetelna analiza jego funkcjonowania pod kątem obecności błędów, które negatywnie wpływają na efektywność realizowanych kampanii reklamowych.
Wskażemy konkretne błędy Google Ads, Facebook Ads, które w praktyce obniżają potencjał - sprzedażowy, zasięgowy - działań marketingowych, jakie prowadzisz w Internecie. Co więcej, dokładnie wyjaśnimy krok po kroku:
● w jaki sposób wyeliminować istniejące nieprawidłowości,
● co zrobić, by zniwelować wygenerowane przez nie straty,
● jak w przyszłości dbać o „czystość” kont reklamowych - Google, Facebook.
Jeśli kampanie nie działają tak dobrze, jak mogłyby (i powinny), to umiejętnie przeprowadzona analiza konta reklamowego (Google Ads, Facebook Ads) pozwoli odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego? Powodem może okazać się np. nieprawidłowa struktura konta, złe ustawienia kampanii czy niskiej jakości witryna docelowa (strona internetowa, aplikacja, a nawet Facebook i Messenger).
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Zwiększ potencjał - zasięgowy, sprzedażowy - swoich kampanii reklamowych.
Zamów audyt: Google Ads, Facebook Ads!
1.
która sprawnie realizuje założone cele biznesowe.
2.
wg obowiązujących standardów reklamowych Google i Facebooka.
3.
o nowych lub istniejących, a niewykorzystanych możliwościach podniesienia efektywności swoich kampanii.
4.
dowiesz się, jakie działania warto kontynuować oraz umacniać, a także które wymagają usprawnienia lub nawet zastąpienia przez efektywniejsze rozwiązania.
5.
Wstrzymasz kampanie, które nie zarabiają na rzecz inwestycji w działania przynoszących korzyści Twojej firmie (generują konwersje, pozwalają na obniżanie stawek).
Twoja kampania nie przynosi spodziewanych wyników?
Dowiedz się, gdzie tkwi problem - i jak sprawnie go rozwiązać.
Zleć nam audyt kont reklamowych Google Ads, Facebook Ads!
Co najmniej raz w roku - po zakończeniu sezonu sprzedażowego, kiedy przeprowadzasz analizę skuteczności dotychczasowych kampanii pod kątem stopnia realizacji kluczowych wskaźników efektywności i opracujesz strategię na nowy okres działań. Ponadto audyt warto wykonać zawsze, jeśli:
● prowadzone kampanie nie spełniają założonych celów,
● szukasz nowych rozwiązań podnoszących skuteczność,
● nowo opracowana strategia po kilku miesiącach od wdrożenia nie przynosi spodziewanych rezultatów.
Dzięki regularnym audytom konta Google Ads i Facebook Ads możesz być pewien, że zarządzasz pieniędzmi i kampaniami efektywnie. Twoje reklamy będą zgodne z aktualizacjami algorytmów Google, zmieniającymi się trendami i przyniosą zyski w okresach zwiększonej sprzedaży. Możesz odkryć nowe kierunki kampanii reklamowych, które mogą przynieść wyższe zyski.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Skuteczny audyt Google Ads i Facebook Ads to także szansa na usprawnienie systemu zarządzania płatnymi reklamami. W dłuższej perspektywie audyt może obniżyć koszty i zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI).
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą agencją, audyt kont reklamowych będzie standardem - przed rozpoczęciem pracy nad Twoim projektem nasi specjaliści zawsze sprawdzają ustawienia kampanii, bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz działania marketingowe czy posiadasz aktywne i prężnie działające konta reklamowe.
Na tym oczywiście nie koniec! Częstotliwość audytu Google Ads lub Facebook Ads różni się - w zależności od skomplikowania i złożoności konta reklamowego, specyfiki branży, rynku, grupy odbiorców itp. Priorytetem dla naszego zespołu jest regularne, cykliczne monitorowanie i dostosowywanie kampanii, tak, aby Twój marketing był jak najbardziej wydajny.
1.
Sprawdzamy poprawność integracji danych z Google Analytics, tagowanie czy ustawienia dotyczące budżetu. Co więcej, weryfikujemy poprawność struktury konta - czy odpowiada kategoriom znajdującym się w witrynie (stronie internetowej, sklepie, aplikacji), a także oceniamy nawigację pomiędzy poszczególnymi elementami każdej kampanii, zarówno zasięgowej, jak i efektywnościowe.
2.
Przeanalizujemy efektywność Twoich działań na tle konkurencji, sposób doboru każdego z typów kampanii, a także przyjętą strategię targetowania i ustalania stawek.
3.
Bierzemy pod lupę zarówno trafność słów kluczowych oraz typy ich dopasowania - w tym obecność słów wykluczających, jak i ustalone stawki CPC dla każdej wybranej frazy (w zależności od celu kampanii).
4.
Zaglądamy w ustawienia każdej pojedynczej reklamy, oceniając ją pod względem merytorycznym (czy teksty zawierają wymagane elementy?) i wizualnym (czy grafiki zostały odpowiednio przygotowane?) oraz dopasowania z witryną docelową. Analizujemy również rozszerzenia reklam.
5.
Sprawdzimy wszystkie czynniki, jakie oddziałują na wynik jakości przekładający się w praktyce na wyższą skuteczność reklam przy niższych kosztach prowadzenia kampanii. W tym: średnią stawkę CPC, współczynnik klikalności, konwersji, czy odrzuceń.
1.
Sprawdzamy, czy kampanie pogrupowane są według - prawidłowo zdefiniowanych - grup odbiorców, a także ich nazewnictwo kampanii oraz grup reklam; spójne ułatwia zarządzanie kontem reklamowym, optymalizację kampanii i raportowanie wyników.
2.
w zależności od etapów lejka sprzedażowego. Oceniamy czy działania realizowane w ramach kampanii odpowiadają założonym celom biznesowym.
3.
Weryfikujemy czy miejsca, gdzie wyświetlają się Twoje reklamy zostały wybrane prawidłowo.
4.
Przekonamy się, czy na pewno śledzisz konwersje generowane przez poszczególnych użytkowników, np. zakup, zapis do newslettera, pozyskanie leada, wypełnienie formularza etc.
5.
Sprawdzamy poprawność doboru formatów reklam w zależności od celów kampanii, a także status wyświetlania poszczególnych przekazów (aktywna / odrzucona).
Obok audytu kont reklamowych otrzymasz od nas również dokładną i przejrzystą checklistę uwzględniającą listę błędów do wyeliminowania oraz rekomendacje rozwiązań, jakie możemy wdrożyć, by zoptymalizować Twoje kampanie. Co za tym idzie maksymalnie podnieść ich skuteczność.
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja kampania Google Ads, Facebook Ads generuje koszty i straty, zamiast zysków? Odpowiedź znajdziesz w rzetelnym audycie kont reklamowych!
Podpowiemy Ci, w jaki sposób zoptymalizować kampanię reklamową, by wykorzystywać w pełni jej potencjał sprzedażowy i wyeliminować działania, przez które tracisz swoje pieniądze.
Zamów audyt kont reklamowych Google Ads, Facebook Ads!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Zwiększ jakość i skuteczność kampanii reklamowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów jej prowadzenia. Skontaktuj się z nami, zamów audyt kont reklamowych (Google Ads, Facebook Ads)!
Wprowadzono nowe narzędzie umożliwiające użytkownikom zgłaszanie podejrzanych działań związanych z opiniami w wizytówce Google Moja Firma.
Aby skutecznie konkurować o czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczne jest zrozumienie i optymalizacja szeregu czynników rankingowych.
Rozpoczęcie kampanii Google Ads krok po kroku może być sporym wyzwaniem. Dowiedz się, jak zacząć i osiągnąć sukces!