bądź na bieżąco
Zapisz się do naszego newslettera BLOG’owego
Zgadzam się na otrzymywane komunikatów marketingowych drogą mailową od FEB

Po co mi ta optymalizacja SEO?!

GooglePorady
Dodano 03.06.2019

– Klient: Moja strona dopiero powstała. Spełnia wszystkie potrzeby i założenia firmy. Czy naprawdę muszę jeszcze coś na niej zmieniać?
– Specjalista SEO: Chcąc ją skutecznie pozycjonować – tak.

Działania SEO to nieustanna walka z Google. Walka o wysokie pozycje. Walka na podwórku Google – w wyszukiwarce(awłaściwie w wynikach wyszukiwania). Oznacza to że musimy dostosować się do reguł jakie panują na polu bitwy. Google bardzo dokładnie mówi o tym co wolno, a czego nie wolno robić. Zasady te wpisane są w postaci„wytycznychdla webmasterów”.

Mamy XXI wiek. Na każdym kroku w branży mówi się o stawianiu na jakość. Optymalizacja strony pod kątem SEO i naturalne linki są kluczem do sukcesu! A mimo to wciąż jest problem. Problem z tym aby nowa strona powstawała przy współpracy ze Specjalistą SEO. Coś co np. w Anglii jest standardem od lat. Argumentem który za tym przemawia jest niższa cena za stronę, ale te koszta wracają w postaci drogich audytów SEO i optymalizacji – te pojawią się po rozpoczęciu działań pozycjonerskich.

Po co to wszystko?

Teoria to jedno. Myślę jednak że jeden z wielu przykładów wzrostu widoczności strony po wprowadzeniu zaleceń z Audytu SEO. Strona stała się naprawdę widoczna. Za tym idzie ruch i liczba klientów którzy przekładają się na realne zyski.

Optymalizacja strony ma również na celu poprawienie pozycji na interesujące nas słowa kluczowe.

Czy optymalizacja SEO jest jednorazowa?

Nie. Optymalizacja strony pod kątem SEO to stała praca nad witryną. Praca specjalisty SEO polega między innymi na stałej analizie danych jakie dostarczają narzędzia analityczne(GoogleAnalytics, Google Search Console, monitoring pozycji), celem wyłapywania słabych punktów które można poprawić, zrobić inaczej – lepiej.

Dlatego też, drogi Kliencie. Nie dziw się proszę gdy Specjalista SEO zasugeruje Ci zmiany na stronie. Nie złość się i nie wmawiaj że strona jest idealna, bo dopiero co powstała. Zaufaj doświadczeniu Agencji którą wybrałeś. Wprowadź zmiany. Poczekaj. Ciesz się efektami – przyjdą na pewno.

autor artykułu

Dominik Niedźwiecki
Specjalista ds. SEO

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.