Wdrożenie i konfiguracja narzędzi analitycznych od Google to nie wszystko
Nauczymy Cię, w jaki sposób wykorzystać ich potencjał!
Poprawna implementacja i ustawienie Google Analytics, Google Tag Managera, Google Search Console to pierwszy krok na drodze do odkrycia wartościowych danych płynących z Twojej witryny.
Kolejnym jest przeszkolenie Cię i pokazanie, w jaki sposób możesz wykorzystać funkcjonalności poszczególnych rozwiązań –interpretować pogłębione analizy, łączyć dane pochodzące z różnych źródeł. To jedyny skuteczny sposób na przekucie wiedzy w miarodajne efekty.
90% sukcesu w analityce internetowej to ludzie, nie narzędzia. Współpracując z nami, zyskujesz unikalne know-how, dzięki któremu będziesz w stanie płynnie zarządzać działaniami marketingowymi nawet w przypadku zmian na stronie.
Korzyści z wdrożenia narzędzi analitycznych
Kompleksowe wdrożenie i konfiguracja narzędzi analitycznych przez naszą agencję marketingową przynosi szereg wymiernych korzyści dla Twojego biznesu.
Wysokiej jakości dane
Rzetelne, kompletne i spójne dane to podstawa efektywnego zarządzania działaniami marketingowymi. Dzięki usłudze wdrożenia możesz być pewien, że zbierane informacje są wiarygodne i odzwierciedlają rzeczywistą sytuację Twojej strony internetowej.
Optymalizacja kosztów
Prawidłowe wdrożenie narzędzi analitycznych, takich jak Google Tag Manager, pozwala zautomatyzować i usprawnić procesy związane z zarządzaniem tagami. Przekłada się to na oszczędności czasowe i finansowe w prowadzeniu kampanii marketingowych.
Wzrost efektywności działań
Dogłębna analiza danych z Google Analytics, Google Search Console i innych narzędzi umożliwia identyfikację kluczowych obszarów do optymalizacji. Pozwala to na podejmowanie trafniejszych decyzji i zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) w działania marketingowe.
Precyzyjne dane – solidna podstawa dla dobrych decyzji marketingowych!