Frameworki copywritingu, które zwiększają konwersję
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Generuj zyski na podstawie prawidłowych i rzetelnych danych
Według różnych źródeł od 40 do nawet 80% kont Google Analytics zawiera błędy. Nieprawidłowości w ustawieniach oznaczają w praktyce gromadzenie niepoprawnych danych, co z kolei wpływa na podejmowanie złych decyzji biznesowych.
Wdrażamy i optymalizujemy zarówno narzędzia analityczne takie jak Google Analytics, jak i kody śledzenia: Google Ads, pixel Facebooka czy kody Google Optimize
Co zyskasz na wdrożeniu narzędzi analitycznych?
Skontaktuj się z nami – zaprezentujemy Ci rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.
Jedynie poprawne, wysokiej jakości dane stanowią solidną podstawę dla przemyślanego zarządzania budżetem na działania marketingowe i dynamicznego rozwoju Twojej firmy.
Znając i rozumiejąc charakter Twojego biznesu oraz priorytet prowadzonych kampanii, zbudujemy od postaw plan wdrożeniowy Google Analytics, którego realizacja w praktyce przełoży się na Twój zysk.
Określimy poziom implementacji narzędzia: podstawowy lub zaawansowany w - Analytics 360, dedykowany dla najbardziej wymagających użytkowników. Każde wdrożenie, niezależnie od jego rodzaju, w pełni dostosujemy do specyfiki witryny czy aplikacji, jaką chcesz monitorować. Opracowujemy architekturę konta Analytics, uwzględniając między innymi: różne poziomy dostępu w zależności od typu użytkownika.
Po zakończeniu wdrożenia sprawdzimy, czy narzędzie działa prawidłowo i zbiera poprawne dane.
Zadbamy również o prawidłową konfigurację ustawień, aby pozwalały na co dzień wykorzystywać zaawansowane możliwości analityczne Google z korzyścią dla Ciebie.
Zoptymalizujemy metryki i raporty, dając Ci wgląd do niestandardowych funkcjonalności, dzięki którym będziesz mógł stale monitorować postępy w realizacji kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
Wartościowe, rzetelne dane oraz prawidłowa ich interpretacja pozwolą Ci podejmować słuszne decyzje dotyczące zarządzania budżetem reklamowym, optymalizacji kampanii i stron docelowych.
Nauczymy Cię pomnażać zyski i generować oszczędności za pomocą danych pochodzących z Google Analytics.
Sprawdź nas!
W przypadku kampanii płatnych najważniejsze jest stałe monitorowanie i kontrola tagów – analitycznych, marketingowych. Ten proces zdecydowanie ułatwia Google Tag Manage, narzędzie umożliwiające tworzenie i zarządzanie, z poziomu pojedynczego konta, tagami zarówno od Google (Analytics, Ads, Optimize), jak i innych firm (np. pixel Facebooka) Dzięki niemu możesz na bieżąco śledzić każdą interakcję użytkownika ze stroną docelową.
W sytuacji, kiedy w kodzie HTML Twojej strony docelowej brakuje Google Tag Managera, zaimplementujemy go za Ciebie lub przygotowujemy dla Twojego działu IT dokładną instrukcję, gdzie krok po kroku opiszemy, jak wdrożyć Google Tag Manager zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Google i Facebooka.
Wdrożenie analityki internetowej przy pomocy Google Tag Managera:
1.
prace programistyczne do koniecznego minimum,
2.
sprawną diagnozę i naprawę błędów wpływających na wyniki kampanii,
3.
konfigurację ustawień – dodawanie, usuwanie tagów czy kodów
4.
koszty prowadzenia kampanii (mniej zaangażowanych ludzi, szybsze wdrożenia).
Jak przy pomocy Google Tag Managera do obniżania kosztów działań marketingowych i maksymalizacji ROI?
Porozmawiajmy!
Narzędzia analityczne to nie tylko Google Analytics. Wykorzystując Google Tag Manage,r wdrożymy na Twoją stronę również inne rozwiązania, np. Google Search Console wspomagające optymalizację strony na potrzeby wyszukiwarki.
Dlaczego Google Search Console?
1.
dostosowania strony do urządzeń mobilnych,
2.
wyników rozszerzonych (metadanych),
3.
stron w Google, dzięki możliwości przesyłania ich map,
4.
Tylko GSC gromadzi dane dotyczące wyszukań, jakie doprowadzają użytkowników na Twoją witrynę docelową, a także na jakich pozycjach w wynikach wyszukiwania wyświetlają się poszczególne podstrony.
Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprowadzają najbardziej wartościowy ruch na Twoją stronę?
Znajdziemy je dla Ciebie. Zostaw kontakt!
Poprawna implementacja i ustawienie Google Analytics, Google Tag Managera, Google Search Console to pierwszy krok na drodze do odkrycia wartościowych danych płynących z Twojej witryny.
Kolejnym jest przeszkolenie Cię i pokazanie, w jaki sposób możesz wykorzystać funkcjonalności poszczególnych rozwiązań –interpretować pogłębione analizy, łączyć dane pochodzące z różnych źródeł. To jedyny skuteczny sposób na przekucie wiedzy w miarodajne efekty.
90% sukcesu w analityce internetowej to ludzie, nie narzędzia. Współpracując z nami, zyskujesz unikalne know-how, dzięki któremu będziesz w stanie płynnie zarządzać działaniami marketingowymi nawet w przypadku zmian na stronie.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Zbieraj wiarygodne dane – o witrynie, użytkownikach, prowadzonych działań marketingowych. Obniżaj koszty kampanii, zwiększaj ROI i pomnażaj realny zysk.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Kompleksowe wdrożenie i poprawna konfiguracja narzędzi analitycznych Google - Analytics, Tag Manager, Google Search Console – w zależności od unikalnych potrzeb Twojego biznesu.
Zamów wycenę!
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Jak wyrażona opinia klienta wpływa na SEO Twojej witryny?
Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.