Wdrożenie narzędzi analitycznych

Umożliwiamy dostęp do rzetelnych danych dostosowanych do specyfiki Twojego biznesu, których analiza pozwala na ocenę rzeczywistej skuteczności działań marketingowych, przemyślane zarządzanie budżetem i sprawną realizację wskaźników efektywności.

Generuj zyski na podstawie prawidłowych i rzetelnych danych

Według różnych źródeł od 40 do nawet 80% kont Google Analytics zawiera błędy. Nieprawidłowości w ustawieniach oznaczają w praktyce gromadzenie niepoprawnych danych, co z kolei wpływa na podejmowanie złych decyzji biznesowych.

Wdrażamy i optymalizujemy zarówno narzędzia analityczne takie jak Google Analytics, jak i kody śledzenia: Google Ads, pixel Facebooka czy kody Google Optimize

Co zyskasz na wdrożeniu narzędzi analitycznych?
Skontaktuj się z nami – zaprezentujemy Ci rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics

Jedynie poprawne, wysokiej jakości dane stanowią solidną podstawę dla przemyślanego zarządzania budżetem na działania marketingowe i dynamicznego rozwoju Twojej firmy.

Wdrożenie Google Analytics

Znając i rozumiejąc charakter Twojego biznesu oraz priorytet prowadzonych kampanii, zbudujemy od postaw plan wdrożeniowy Google Analytics, którego realizacja w praktyce przełoży się na Twój zysk.

Określimy poziom implementacji narzędzia: podstawowy lub zaawansowany w - Analytics 360, dedykowany dla najbardziej wymagających użytkowników. Każde wdrożenie, niezależnie od jego rodzaju, w pełni dostosujemy do specyfiki witryny czy aplikacji, jaką chcesz monitorować. Opracowujemy architekturę konta Analytics, uwzględniając między innymi: różne poziomy dostępu w zależności od typu użytkownika.

Po zakończeniu wdrożenia sprawdzimy, czy narzędzie działa prawidłowo i zbiera poprawne dane.

Zadbamy również o prawidłową konfigurację ustawień, aby pozwalały na co dzień wykorzystywać zaawansowane możliwości analityczne Google z korzyścią dla Ciebie.

Konfiguracja Google Analytics

Zoptymalizujemy metryki i raporty, dając Ci wgląd do niestandardowych funkcjonalności, dzięki którym będziesz mógł stale monitorować postępy w realizacji kluczowych wskaźników efektywności (KPI).

Wartościowe, rzetelne dane oraz prawidłowa ich interpretacja pozwolą Ci podejmować słuszne decyzje dotyczące zarządzania budżetem reklamowym, optymalizacji kampanii i stron docelowych.

Nauczymy Cię pomnażać zyski i generować oszczędności za pomocą danych pochodzących z Google Analytics.
Sprawdź nas!

Wdrożenie Google Tag Managera

W przypadku kampanii płatnych najważniejsze jest stałe monitorowanie i kontrola tagów – analitycznych, marketingowych. Ten proces zdecydowanie ułatwia Google Tag Manage, narzędzie umożliwiające tworzenie i zarządzanie, z poziomu pojedynczego konta, tagami zarówno od Google (Analytics, Ads, Optimize), jak i innych firm (np. pixel Facebooka) Dzięki niemu możesz na bieżąco śledzić każdą interakcję użytkownika ze stroną docelową.

  • - podstawowy kod Google Analytics śledzi ruch na stronie,
  • - tag konwersji Google Ads pozwala skutecznie optymalizować kampanie,
  • - tag remarketingowy Google Ads wyświetla, np. produkty obejrzane na stronie,
  • - kod Google Optimize służy do przeprowadzania testów A/B i wielowymiarowych,
  • - dodatkowe kody GA śledzą kliknięcia, wypełnienie formularzy, pobranie plików PDF.

W sytuacji, kiedy w kodzie HTML Twojej strony docelowej brakuje Google Tag Managera, zaimplementujemy go za Ciebie lub przygotowujemy dla Twojego działu IT dokładną instrukcję, gdzie krok po kroku opiszemy, jak wdrożyć Google Tag Manager zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Google i Facebooka.

Wdrożenie analityki internetowej przy pomocy Google Tag Managera:

1.

Ogranicza

prace programistyczne do koniecznego minimum,

2.

Umożliwia

sprawną diagnozę i naprawę błędów wpływających na wyniki kampanii,

3.

Przyśpiesza i ułatwia

konfigurację ustawień – dodawanie, usuwanie tagów czy kodów

4.

Obniża

koszty prowadzenia kampanii (mniej zaangażowanych ludzi, szybsze wdrożenia).

Jak przy pomocy Google Tag Managera do obniżania kosztów działań marketingowych i maksymalizacji ROI?
Porozmawiajmy!

Wdrożenie i konfiguracja Google Search Console

Narzędzia analityczne to nie tylko Google Analytics. Wykorzystując Google Tag Manage,r wdrożymy na Twoją stronę również inne rozwiązania, np. Google Search Console wspomagające optymalizację strony na potrzeby wyszukiwarki.

Dlaczego Google Search Console?

1.

Analiza

dostosowania strony do urządzeń mobilnych,

2.

Stały monitoring

wyników rozszerzonych (metadanych),

3.

Szybkie indeksowanie

stron w Google, dzięki możliwości przesyłania ich map,

4.

Płynna optymalizacja treści.

Tylko GSC gromadzi dane dotyczące wyszukań, jakie doprowadzają użytkowników na Twoją witrynę docelową, a także na jakich pozycjach w wynikach wyszukiwania wyświetlają się poszczególne podstrony.

Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprowadzają najbardziej wartościowy ruch na Twoją stronę?
Znajdziemy je dla Ciebie. Zostaw kontakt!

Wdrożenie i konfiguracja narzędzi analitycznych od Google to nie wszystko. Nauczymy Cię, w jaki sposób wykorzystać ich potencjał.

Poprawna implementacja i ustawienie Google Analytics, Google Tag Managera, Google Search Console to pierwszy krok na drodze do odkrycia wartościowych danych płynących z Twojej witryny.

Kolejnym jest przeszkolenie Cię i pokazanie, w jaki sposób możesz wykorzystać funkcjonalności poszczególnych rozwiązań –interpretować pogłębione analizy, łączyć dane pochodzące z różnych źródeł. To jedyny skuteczny sposób na przekucie wiedzy w miarodajne efekty.

90% sukcesu w analityce internetowej to ludzie, nie narzędzia. Współpracując z nami, zyskujesz unikalne know-how, dzięki któremu będziesz w stanie płynnie zarządzać działaniami marketingowymi nawet w przypadku zmian na stronie.

Narzędzia analityczne.
Precyzyjne dane - solidna podstawa dla dobrych decyzji marketingowych.

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Zbieraj wiarygodne dane – o witrynie, użytkownikach, prowadzonych działań marketingowych. Obniżaj koszty kampanii, zwiększaj ROI i pomnażaj realny zysk.

Polecają nas

Kompleksowe wdrożenie i poprawna konfiguracja narzędzi analitycznych Google - Analytics, Tag Manager, Google Search Console – w zależności od unikalnych potrzeb Twojego biznesu.
Zamów wycenę!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.