Programmatic

Automatyzujemy proces zakupu powierzchni reklamowej w Internecie. Tradycyjne podejście, zakup określonej ilości emisji reklam na podstawie zamówienia, zastępujemy nową technologią, która pozwala na zakup odsłona po odsłonie, w czasie rzeczywistym – w momencie wyświetlania reklamy.

Dzięki temu kupujący (reklamodawca) jest w stanie decydować, w jakie konkretnie odsłony reklamy zainwestować bez ryzyka, a sprzedający (wydawca) – skutecznie optymalizować wykorzystanie powierzchni reklamowej.

Precyzyjnie targetujemy reklamy, by konwertowały tam, gdzie znajdują się Twoi odbiorcy

Mając możliwość zakupu pojedynczej emisji reklamy, decydujemy o zakupie — lub nie — konkretnej odsłony  w zależności od wiedzy, jaką dysponujemy o użytkowniku, któremu ma zostać wyświetlona.

Wykorzystując hyperlocal targeting, zawężamy komunikację do pojedynczego odbiorcy i ściśle określonego miejsca, gdzie się znajduje. Na przykład: konkretnego centrum handlowego, kompleksu kongresowego, czy stadionu. Poprzez targetowanie reklamy do użytkowników spełniających określone kryteria, maksymalizujemy efektywność kampanii. Docieramy wyłącznie do osób mających największy potencjał do tego, by stać się Twoimi klientami.

Tworzymy reklamy, które przyciągają uwagę, budzą zainteresowanie, sprzedają

Prowadzimy kampanie reklamowe spełniające standard widoczności. Viewability to parametr, który pozwala nam określić jaka ilość emisji Twoich reklam została rzeczywiście wyświetlona użytkownikowi, tzn. znalazła się na ekranie, w aktywnej zakładce przeglądarki i widocznej części strony internetowej.

Prowadzimy tak efektowne, jak efektywne kampanie bez względu na wysokość budżetu

Real Time Bidding to model sprzedaży w programmatic, który daje reklamodawcy możliwość określenia konkretnej ceny za emisję pojedynczej reklamy. Nam pozwala optymalizować działania w taki sposób, by przy minimalnym koszcie przynosiły maksymalny zysk. Tobie natomiast – utrzymywać pełną kontrolę nad budżetem reklamowym przez cały okres trwania kampanii.

*Programmatic buying to model automatycznego zakupu mediów pod emisję reklam w Internecie. Łącząc analitykę z marketingiem, pozwala na szybkie i efektywne dotarcie ze spersonalizowanym komunikatem reklamowym do zdefiniowanych odbiorców — zarówno grup, jak i pojedynczych użytkowników — niezależnie od miejsca, gdzie aktualnie się znajdują.

sprawdź również

WEJDŹ NA

Blog FEB’owy

LUB SPRAWDŹ NASZE

CASE STUDY

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief

Wyślij wiadomość

Wolisz wiadomość? Skorzystaj z formularza!

Wyślij wiadomość
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.